كيپ ورد

اتحادیه اروپا برای تامین طرح های سازمان های غیر دولتی و همچنین توسعه فرهنگی کیپ ورد، یک میلیون و 400 هزار یورو به این کشور کمک می کند.


ادامه | 990 کلمه در ادامه متن
كيپ ورد

واحد مركزي خبر / باشگاه بنفيكاي پرتغال از خريد مهاجم آفريقايي خبر داد.


ادامه | 577 کلمه در ادامه متن
كيپ ورد

خبرگزاري دانشجويان ايران - جايزه پنج ميليون دلاري بهترين دولت آفريقايي امروز (دوشنبه) به رئيس‌جمهوري سابق كيپ‌ورد اعطا شد.


ادامه | 3159 کلمه در ادامه متن
كيپ ورد

واحد مرکزی خبر / رای گیری دومین دور انتخابات ریاست جمهوری کیپ ورد در پرایا و دیگر جزایر این شبه جزیره آغاز شد.


ادامه | 1156 کلمه در ادامه متن
كيپ ورد

بر پايه اولين اظهار نظر هاي منتشر شده در مورد اولين نتايج دور نخست انتخابات رياست جمهوري 'كيپ ورد'، حزب مخالف دولت بر رقبا پيشي گرفته است.


ادامه | 2918 کلمه در ادامه متن
كيپ ورد

خبرگزاري فارس: وزير امور خارجه آمريكا امروز پس از ديدار با نخست وزير دماغه سبز، به سفر دوره‌اي 11 روزه خود به قاره آفريقا پايان مي‌دهد.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاري فرانسه، "هيلاري كلينتون " در آخرين مرحله سفر دوره‌اي خود به آفريقا امروز پس از ديدار با "خوزه ماريا نيفيس "، نخست وزير دماغه سبز، سفر خود به آفريقا را به پايان مي‌رساند.وي كه عصر روز گذشته پس از ترك ليبريا وارد دماغه سبز شده بود، شب گذشته را در اين مجمع الجزاير كه به زبان پرتغالي سخن مي‌گويند گذراند تا بر روابط گرم آمريكا با همپيمان خود تاكيد كند.دماغه سبز در سال 2005 از آمريكا وام 110 ميليون دلاري دريافت و از آن براي تقويت تاسيسات زيربنايي و سرمايه‌گذاري در طرح‌هاي كشاورزي استفاده كرد و در سال 2006 نيز اجازه داد تا كشورش صحنه مانورهاي بزرگ ناتو باشد.كلينتون امروز پس ازسفر 11 روزه خود و بازديد از 7 كشور آفريقايي كنيا، آفريقاي جنوبي، آنگولا، كنگو، نيجريه، ليبريا و دماغه سبز، آفريقا را ترك مي‌كند و به كشورش باز مي‌گردد.