آفران بلاگ


پارک ملی یانکاری


نیجریه کشوریست با تمام زیبایی ها و بهترین کشور با مردمی سیاه که در میهمان نوازی در آفریقا حرف اول را می زنند. هر سفر به کشور نیجریه می تواند کشفی جدید را دربر داشته باشد که بازدید کننده را با بهترین و شیرین ترین خاطره که می تواند از یک سفر داشته باشد بدرقه کند.
شهر ابوجا واقع در مرکز کشور نیجریه پایتخت سیاسی و یکی از زیباترین شهرهای آفریقا می باشد. این شهر در سال 1976به عنوان پایتخت جدید تاسیس شد. از آن پس این شهر سریع ترین شهر در حال رشد آفریقا می باشد که امکانات بسیار زیاد و جالبی در داخل و خارج از شهر برای گذراندن اوقات فراغت دارا می باشد.




 


پارک ملی یانکاری

پارک ملی یانکاری پیشرفته ترین پارک حیات وحش در نیجریه با جاذبه های فراوان برای بازدیدکنندگان می باشد. در این پارک مشهور بازدیدکنندگان می توانند در طول سال انواع جانوران را مشاهده کنند. ولی مسئولان این پارک ایام بین ماه های نوامبر و می را بهترین زمان برای مشاهده حیوانات پیشنهاد می کنند. در این پارک حیواناتی همچون انواع فیل ها، کروکودیل ها، غزالهای کوچک آفریقایی، اسب های آبی، میمونهای خاص آفریقایی و دیگر حیوانات اهلی و وحشی زیبا را می توان مشاهده کرد.


گلهای رز رودخانه آبی آزومینی

رودخانه آبی آزومینی در استان آبیا در نزدیکی مرز استان آکوا ایبون قرار دارد. این رودخانه صرفا به دلیلپ اینکه دارای فضای خوشایند و و محیطی جذاب می باشد برای بازدید تورسیت ها اختصاص یافته و در کل یک محیط محافظت شده می باشد. ساختن شدن این محیط دلربا و جذاب از آب بسیار پاک و بلورین این رودخانه نشات می گیرد.

قایق رانی، سواحل شنی، وجود صندلی و میزهای متعدد و بزرگ برای استراحت کردن همه و همه صرفا برای جذب بازدیدکنندگان و توریست ها و ارائه خدمات رفاهی و تفریحی برای لذت بردن از صنعت توریسم کشور نیجریه می باشد.


منبع:

http://www.nigeria.blogfa.com

 

API: RSS | RDF | ATOM
 
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم