آفران بلاگ


همایش تجلیل از بانوان مسلمان در ساحل عاج برگزار شد


همایش تجلیل از بانوان مسلمان دیروز، با حضور شماری از شخصیت‌های ملی در مجتمع فرهنگی الزهرا(س) در آبیجان، پایتخت پیشین ساحل عاج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، مجتمع فرهنگی الزهرا(س) واقع در محله «مارکوری» شهر «آبیجان» ساحل‌ عاج دیروز، میزبان همایش تجلیل از بانوان مسلمان این کشور بود.

در این همایش که به همت انجمن سازمان‌های مردم‌نهاد زنان در ساحل عاج (UMAOFCI) برگزار شد، شماری از شخصیت‌های ملی از جمله وزیر ارتباطات و معاون سخنگوی دولت به همراه عده‌ای از زنان فعال ساحل عاجی در عرصه اجتماع حضور به هم رساندند.

برگزاری جلسات قرائت قرآن مجید و تشکیل میزگردهای بحث و گفت‌و‌گو نیز از برنامه‌های اصلی همایش تجلیل از بانوان مسلمان ساحل عاج بودند.



خانم «آفوسی بامبا» از بانوان شرکت‌کننده در این همایش از زنان مسلمان ساحل عاج به خاطر خودباوری که در اثر حضور هرچه بیشتر در اجتماع کسب کرده‌اند، تجلیل کرد و گفت: امروز ما شاهد آن هستیم که زنان هرچه بیشتر در اجتماع و فعالیت‌های اجتماعی حضور پیدا می‌کنند؛ چرا که آنان باور کرده‌اند که می‌توانند نقش موثری در جامعه ایفا کنند.

وی از برپایی همایش‌های این چنینی برای تجلیل از مقام زن و همچنین بزرگداشت روز مادر در ساحل عاج ابراز رضایت کرد و از مسؤولان خواست تا هر چه بیشتر بانوان مسلمان را برای ایفای نقش در اجتماع مورد حمایت قرار دهند.

در انتهای این همایش نیز بانوان مسلمان ساحل عاجی برای پیشرفت و تعالی کشور خود دست به دعا برداشتند و در پایان هم انجمن سازمان‌های مردم نهاد زنان در ساحل عاج ضمن معرفی بانوان نیکوکار این انجمن از آنان قدردانی کرد.

 

منبع: خبرگزاری رسا

API: RSS | RDF | ATOM
 
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم