قذافي جوانان ايتاليايي را به پذيرش اسلام دعوت كرد

تاریخ ۲۵ آبان ۱۳۸۸ - ۲۱:۰۰ | عنوان: ليبي


رهبر ليبي در حاشيه شركت در نشست سران عضو فائو در رم با جوانان ايتاليايي ديدار كرده و آنها را به پذيرش دين اسلام دعوت كرد.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاري "ريانوواستي "، "معمر قذافي "، رهبر ليبي كه براي شركت در نشست جهاني امنيت غذايي و خوار و بار در رم بسر مي‌برد، شب گذشته در ديدار با 200 جوان ايتاليايي آنها را به پذيرش دين اسلام دعوت كرد.
قذافي در ديدار با بانوان جوان 18 تا 35 ساله ايتاليايي در محل سفارت اين كشور در رم، در خصوص مشكلات اجتماعي و مذهبي موجود در دنيا سخنراني كرد.
از جمله وي درباره مسئله زنان صحبت كرد و خاطر نشان كرد كه آنها از حقوق برابري در مقايسه با مردان برخوردار هستند، ولي تعهدات و وظايف برابري ندارند.
وي اظهار داشت: تعهدات و وظايف زنان بايد مطابق با توانايي‌هاي جسماني آنها باشد.
قذافي در خصوص برخي مسائل مذهبي همچون به صليب كشيده شدن حضرت مسيح و عروج وي به آسمان سخناني را بيان داشت.
وي در ادامه سخنراني خود اظهار داشت: مسيح براي يهوديان فرستاده شد، نه براي شما. ولي حضرت محمد (ص) براي همه مردم دنيا مبعوث شد. هر كس در راهي جز راه محمد (ص ) قدم بردارد، مرتكب اشتباه شده است. دين خدا اسلام است و كساني كه به دين ديگري ايمان داشته باشند در نهايت عقوبت خواهند شد.
اينگونه ديدارهاي قذافي با جوانان ايتاليايي تا 18 نوامبر و روز پاياني نشست سران كشورهاي عضو فائو در رم، ادامه خواهد داشت.


نوشته‌ای از موسسه مطالعاتی و تحقیقاتی آفران - آفریقا و ایران
http://www.afran.ir

نشانی این صفحه :
http://www.afran.ir/modules/news/article.php?storyid=9981