مصر براي بازي با تيم الجزاير تدابير ويژه اي اتخاذ کرده است

تاریخ ۲۳ آبان ۱۳۸۸ - ۱۵:۵۰ | عنوان: شمال آفريقا


مصر به منظور پيشگيري از هر نوع حادثه احتمالي در مسابقه تيم ملي فوتبال اين کشور در برابر الجزايرتدابير امنيتي ويژه اي اتخاذ کرده است.
اين بازي سرنوشت ساز شنبه شب در چارچوب بازيهاي مقدماتي جام جهاني دو هزار و ده در قاره افريقا برگزار خواهد شد. تيم مصر در اين بازي وظيفه سنگيني دارد و بايد با اختلاف سه گل به پيروزي برسد تا به جام جهاني راه يابد.
واحد هاي ضد شورش پليس مصر در تمام نقاط اطراف ورزشگاه مستقر خواهند شد و تدابير امنيتي ويژه اي نيز در داخل ورزشگاه اتخاذ شده است. انتظار مي رود هفتاد هزار مصري و دو هزار الجزايري براي تماشاي اين مسابقه در ورزشگاه حاضر شوند.
هزاران تماشگر مصري با چهرهايي به رنگ لباس تيم شان و در دست داشتن پرچم مصر در اواسط امروز چند ساعت قبل از برگزاري مسابقه در ورزشگاه بين المللي قاهره جمع شده اند. اين مسابقه قرار است ساعت نوزده و سي دقيقه به وقت محلي (هفده و سي و دقيقه به وقت گرينويچ) برگزار شود.
به گزارش خبرگزاري فرانسه از قاهره، تنش بين دو تيم که رقابت ديرينه اي دارند، پنجشنبه شب بعد از ان اغاز شد که اتوبوس تيم ملي فوتبال الجزاير کمي پس از ورود به قاهره با سنگ مورد حمله قرار گرفت و سه تن از بازيکنان ان زخمي شدند.


نوشته‌ای از موسسه مطالعاتی و تحقیقاتی آفران - آفریقا و ایران
http://www.afran.ir

نشانی این صفحه :
http://www.afran.ir/modules/news/article.php?storyid=9816