رهبر شيعيان غنا مسلمانان اين كشور را به وحدت فراخواند

تاریخ ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷ | عنوان: غنا


«سيد اناس ساندو»، رهبر شيعيان غنا طي سخناني به مناسبت ماه مبارك رمضان، از همه شهروندان خواست تا به عقايد و مقدسات ديني هم احترام بگذارند.
به گزارش خبرگزاري بين‌‌المللي قرآن(ايكنا) به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني«iina.fr»، «سيد اناس ساندو»، رهبر شيعيان غنا و رئيس گروه ملي برادري شيعه، در سخناني به مناسبت ماه مبارك رمضان ضمن دعوت از همه شهروندان مسلمان اعم از اهل سنت و شيعه به حفظ وحدت و برادري ديني، نسبت به خطرات تفرقه و اختلافات قومي و مذهبي هشدار داد.

وي تاكيد كرد: تروريسم يك بيماري خطرناك است كه برخي جوامع انساني به آن آلوده شده‌اند؛ اين بيماري خطرناك حد و مرزي نمي‌شناسد و هيچ فرد يا گروهي از خطرات آن در امان نيست.

رهبر شيعيان غنا در بخش ديگري از سخنانش عنوان كرد: براي مواجهه با خشونت و تروريسم، فقط بايد به سلاح ايمان و توسل به كلام‌الله مجيد و سنت نبوي(ص) پناه برد چراكه فعاليت‌هاي تروريستي مرزها را درمي‌نوردند و اگر جهانيان هوشيار نباشند، درهرجايي كه باشند با اين خطر مواجه خواهند شد.

وي در پايان ابراز اميدواري كرد كه مقامات غنا براي حفظ امنيت مرزها، تدابير امنيتي ويژه‌اي اتخاذ كنند و اجازه ندهند كه گروه‌هاي تروريستي پاي خود را به خاك اين كشور باز كنند.



نوشته‌ای از موسسه مطالعاتی و تحقیقاتی آفران - آفریقا و ایران
http://www.afran.ir

نشانی این صفحه :
http://www.afran.ir/modules/news/article.php?storyid=94519