گراميداشت هفته فرهنگي ايران در غنا

تاریخ ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۸:۲۲ | عنوان: غنا


واحد مرکزی خبر / مدیر روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشور غنا با حضور کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

آقای علی گنج کریمی در مصاحبه با خبرنگارما افزود : مراسم هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در غنا با حضور رایزن و مسوولان فرهنگی ایران ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعدادی از مسوولان فرهنگی غنا و بیش از 200 نفر از شخصیت‌های فرهنگی، هنری،دینی و اجتماعی این کشور برگزار شد .

وی گفت : در نمایشگاه این هفته ، 104 عنوان کتاب‌ برگزیده ، 34 عنوان سرگرمی‌ سازنده و نرم‌افزار رایانه‌ای و تعدادی از عروسک‌های نسل جدید و قدیم دارا و سارا به نمایش گذاشته و بخش‌های مختلف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به بازدیدکنندگان معرفی شد.

نویسنده و معاون هماهنگی امور استان‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز که به عنوان نماینده کانون در هفته فرهنگی غنا شرکت کرده بود ، به خبرنگار ما گفت : برپایی کارگاه‌های مختلف از جمله ماسک، کلاژ و نقاشی خلاق برای کودکان و نوجوانان غنایی از دیگر برنامه‌های هفته فرهنگی ایران در غنا بود.

حمید نوایی ‌لواسانی افزود: درهفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در غنا نشستی تخصصی با حضور هنرمندانی از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ایران برگزار شد و شرکت کنندگان با 30 نفر از استادان و دانشجویان رشته هنر کشور غنا تبادل نظر کردند.

هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در غنا از 12 تا 17 بهمن در موزه شهر غنا برگزار شد .



نوشته‌ای از موسسه مطالعاتی و تحقیقاتی آفران - آفریقا و ایران
http://www.afran.ir

نشانی این صفحه :
http://www.afran.ir/modules/news/article.php?storyid=73761