انتخابات پارلماني بيستم و نهم دسامبر گينه به تعويق افتاد

تاریخ ۲۸ آذر ۱۳۹۰ - ۰۵:۲۰ | عنوان: گينه


واحد مرکزی خبر - کمیسیون ملی مستقل انتخاباتی گینه روز یکشنبه اعلام کرد انتخابات پارلمانی که پیش بینی شده بود بیستم و نهم ماه دسامبر برگزار شود، به تعویق افتاده است.

کمیسیون ملی مستقل انتخابات گینه با تصریح بر اینکه این کمیسیون تصمیم گرفته است فعالیت های خود را دو هفته تعطیل کند، از به تعویق افتادن انتخابات این کشور به تاریخی نامعلوم خبر داد.

این منبع خاطر نشان کرد این تصمیم در پایان نشست اعضای کمیسیون با کمیسیون تسهیل گفتگوهای سیاسی تحت نظر آلبرت دیوید گومز، اسقف کلیسای انگلیکن گینه و گینه بیسائو، اتخاذ شد.

کمیسیون ملی مستقل انتخابات گینه در بیانیه ای خاطر نشان کرد کمیسیون تسهیل گفتگوهای سیاسی از کمیسیون انتخاباتی خواست فعالیت های خود را به طور موقت به حال تعلیق درآورد تا فعالان سیاسی و دولت بتوانند گفتگوهای خود را حول محور سازماندهی انتخابات پارلمانی دنبال کنند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از کوناکری، این بیانیه تصریح کرد در پایان نشست، کمیسیون ملی مستقل انتخابات به اتفاق آرای هجده نفر عضو حاضر در نشست تصمیم گرفت انتخابات پارلمانی پیش بینی شده برای بیست و نهم دسامبر را به تاریخ دیگری موکول و از روز دوشنبه فعالیت های خود را به مدت پانزده روز تعطیل کند.




نوشته‌ای از موسسه مطالعاتی و تحقیقاتی آفران - آفریقا و ایران
http://www.afran.ir

نشانی این صفحه :
http://www.afran.ir/modules/news/article.php?storyid=70839