هیئت ضد اشغالگری لبنان: هجمه مصر به حزب الله خدمت به اشغالگران قدس است

تاریخ ۲۷ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۳:۰۰ | عنوان: مصر


هیئت ملی حمایت از وحدت و مخالفت با اشغالگری در لبنان در بیانیه ای اتهامات بی اساس رژیم مصر بر ضد حزب الله را محکوم و آن را خدمت به رژیم اشغالگر صهیونیستی اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، "هیئت ملی حمایت از وحدت و مخالفت با اشغالگری" در نشست دوره ای خود در بیروت اعلام کرد : ادامه هجمه مقامهای مصری بر ضد مقاومت لبنان و شهروندان مصری را که می خواهند به مردم تحت محاصره نوار غزه کمک و از مقاومت شجاعانه در فلسطین حمایت کنند، محکوم می کنیم.

این هیئت در بیانیه خود خاطر نشان کرد : هجمه رژیم مصر بر ضد مقاومت لبنان خدمتی به اشغالگران صهیونیستی و اهداف آنها است که در نهایت منجر به تضعیف نقش مصر و جایگاه عربی آن خواهد شد.

خاطر نشان می شود که دادستان کل مصر اخیرا در همسویی با سیاستهای خصمانه حکومت این کشور بر ضد مقاومت لبنان، اتهامات بی اساسی را بر ضد رهبران این جنبش مطرح کرد.

حکومت مصر پس از آنکه نشست اخیر سران عرب در دوحه سبب تشدید انزوای این کشور از زمان جنگ بیست و دو روزه رژیم صهیونیستی بر ضد نوار غزه به سبب همسویی با این رژیم شد، با طرح اتهامات خصمانه بر ضد جنبش مقاومت حزب الله لبنان سیاست فرار رو به جلو را در پیش گرفته است.

دادستان مصر حزب الله را به برنامه ریزی برای انجام آنچه عملیات خصمانه در داخل کشور توصیف کرده و آموزش عناصر انجام این عملیات متهم کرده است.
خبرگزاری مهر


نوشته‌ای از موسسه مطالعاتی و تحقیقاتی آفران - آفریقا و ایران
http://www.afran.ir

نشانی این صفحه :
http://www.afran.ir/modules/news/article.php?storyid=674