مادر الشربيني: مروه به دليل حجاب در پيدا كردن شغل در آلمان مشكل داشت

تاریخ ۱۷ تیر ۱۳۸۸ - ۰۵:۴۰ | عنوان: مصر



88.04.17
خبرگزاري فارس: مادر دختر محجبه مصري كه با حملات وحشيانه يك نژاد پرست آلماني به شهادت رسيد به يك روزنامه مصري گفت كه دخترش به دليل داشتن حجاب براي پيدا كردن شغلي در آلمان با مشكل مواجه بود.

به گزارش فارس، "ليلا شمس " مادر الشربيني به روزنامه مصري "الوفد " گفت كه دخترش به دليل داشتن حجاب در پيدا كردن شغلي در آلمان مشكل داشت.
وي افزود: يكي از كارفرماها به وي پيشنهاد داده بود براي يافتن شغل روسري را از روي سر خود بردارد اما وي پاسخ منفي به اين درخواست داده بود.
مروه الشربيني كه يك دارو ساز بوده چهارشنبه گذشته به دليل حجابش و در حاليكه باردار بود در آلمان با 18 ضربه چاقو و توسط يك نژادپرست آلماني به شهادت رسيد.
در مراسم خاكسپاري مروه الشربيني كه به شهيده حجاب معروف شده است هزاران نفر از شركت كنندگان در اين مراسم با سر دادن شعارهايي سياست‌هاي منفعلانه وزارت امور خارجه مصر در قبال اين جنايت را محكوم كردند.
وزارت امور خارجه مصر در واكنش به اين جنايت تنها به تقبيح اين عمل كفايت كرد. مصري‌ها به شدت از نحوه واكنش دولت مصر به اين موضوع عصباني هستند و معتقدند اينگونه رفتار باعث كشته شدن مصري‌ها و مسلمانان بيشتري در خارج خواهد شد.


نوشته‌ای از موسسه مطالعاتی و تحقیقاتی آفران - آفریقا و ایران
http://www.afran.ir

نشانی این صفحه :
http://www.afran.ir/modules/news/article.php?storyid=3885