آيت‌الله تسخيری: شريعت اسلامي، شريعتي والا و امت اسلامي امتي برگزيده است

تاریخ ۰۲ تیر ۱۳۸۸ - ۰۵:۳۰ | عنوان: ليبي



88.04.01
دبير کل مجمع جهاني تقريب مذاهب اسلامي در شانزدهمين کميته هماهنگي فعاليت هاي مشترک اسلامي در ليبي، شريعت اسلامي را شريعتي والا و امت اسلامي را امتي برتر و برگزيده معرفي کرد.

به گزارش خبرگزاري اهل بيت (ع) ـ ابنا ـ به نقل از تقريب نيوز،‌آيت‌الله تسخيری با اشاره به چالش هاي فراروي مسلمانان در آفريقا گفتند: اسلام ستيزان غربي تلاش دارند دشمني وهمي براي خود بتراشند تا ميداني براي تاخت و تاز و انتساب اتهامات ناروا به مسلمانان به منظور اجراي توطئه هاي شوم خود ايجاد کنند.
وي امام خميني (ره) را قهرمان و اسطوره اي در آفريقا خواند و افزود: اسلام بايد با تأکيد بر هويت اسلامي و با پرهيز از دامن زدن تفاوت هاي قبيله اي و فرقه اي تبليغ و ترويج شود.
دکتراکمل الدين احسان اغلو نيز با ارسال پيامي به اين اجلاس، با اشاره به ضرورت پرهيز جامعه اسلامي از غلو و تعصب و پيروي از اعتدال و ميانه روي بر لزوم برنامه ريزي براي مقابله با اسلام هراسي تاکيد کردند.
شانزدهمين اجلاس کميته هماهنگي فعاليت هاي مشترک اسلامي در زمينه تبليغ و امداد رساني از سوي سازمان کنفرانس اسلامي به مدت 3 روز در طرابلس پايتخت ليبي درحال برگزاري است.


نوشته‌ای از موسسه مطالعاتی و تحقیقاتی آفران - آفریقا و ایران
http://www.afran.ir

نشانی این صفحه :
http://www.afran.ir/modules/news/article.php?storyid=3127