همایش"صالح‌ترین زن در اسلام "برگزار شد

تاریخ ۳۰ خرداد ۱۳۸۸ - ۰۷:۰۰ | عنوان: سيرالئون



88.03.28
رایزنی فرهنگی ایران با همکاری سازمان "خواهران مسلمان برای تبلیغ" همایشی با عنوان"صالح‌ترین زن در اسلام" را در سیرالئون برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت ـ ابنا ـ در این همایش که بیش از 300 نفر از شخصیتهای علمی، دینی و فرهنگی زنان سیرالئون و همچنین ارباب جراید شرکت نمودند، خانم حاجیا آلاری کل سفیر سابق سیرالئون در ایران، خانم حاجیا مریم فدیکا استاد و مبلغ اسلامی در رادیو و محمد رضا قزلسفلی وابسته فرهنگی ایران راجع به ابعاد سازنده شخصیت حضرت فاطمه (س) به عنوان الگوی کامل و جامع ، جایگاه زن به عنوان مادر در توسعه انسانی ، حجاب اسلامی ، حیا ، عفت و پاکدامنی ، نقش زنان در تربیت فرزند صالح و... سخنرانی کردند.
خانم امانتو توماس رئیس سازمان مبلغان خواهران مسلمان به عنوان رئیس جلسه در بخشی از سخنان خود گفت: امروزه درصد قابل توجهی از بانوان جوان سیرالئون با پیروی از دختر گرامی پیامبر اسلام حجاب اسلامی را رعایت نموده و در گوشه و کنار این کشور به امرتبلیغ ارزشهای اسلامی مشغول هستند.
وی در قسمتی دیگر از سخنان خود حضرت فاطمه زهرا (س) را صالح‌ترین و عالی‌ترین الگو را برای زنان در همه زمانها و مکانها معرفی کرد.


نوشته‌ای از موسسه مطالعاتی و تحقیقاتی آفران - آفریقا و ایران
http://www.afran.ir

نشانی این صفحه :
http://www.afran.ir/modules/news/article.php?storyid=3004