اتحاديه اروپا 10 ميليون يورو کمک اضافي به ليبريا اعطاء مي کند

تاریخ ۱۵ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۹:۳۲ | عنوان: ليبريا


کمیسیون اروپا روز جمعه برای رسیدگی به امور بهداشتی حدود پانصد هزار نفر از مردم لیبریا ، مبلغ ده میلیون یوروی دیگر به این کشور کمک کرد .
کمیسیون اروپا در بیانیه ای با اشاره به این مطلب اعلام کرد " این کمیسیون مبلغ ده میلیون یوروی اضافی برای کمک های بشر دوستانه در لیبریا اختصاص می دهد .

این کمک به طور مستقیم یا غیر مستقیم برای حدود پانصد هزار نفر از مردم آسیب پذیر لیبریا هزینه خواهد شد که به افزایش دسترسی به مراقبت های بهداشتی ، تغذیه ، آب و فاضلاب اختصاص خواهد یافت . کمیسیون اروپا از پایان جنگ داخلی در لیبریا تاکنون بیش از یکصد میلیون یورو کمک مالی به این کشور اعطاء کرده که این کمکها نقشی اساسی در ایجاد ثبات در لیبریا ایفا کرده است . بیشتر کمک مالی که روز جمعه اختصاص یافت ( حدود هفت میلیون یورو از این کمک ) در بخش های مراقبت های بهداشتی ، فاضلاب ، آب پاکیزه و خدمات اضطراری هزینه خواهد شد . به گزارش خبرگزاری آلمان از بروکسل ، مابقی این کمک مالی برای حصول اطمینان از پیشروی مناسب طرح ها در حین تغییر فعالیت های کمیسیون اروپا از مدیریت بحران به توسع و نوسازی دراز مدت ،‌هزینه خواهد شد . لیبریا تا سال دو هزار و سه مدت چهارده سال صحنه جنگ داخلی بود و بسیاری از مردم این کشور همچنان با کمبود مراقبت های بهداشتی مواجه هستند .



نوشته‌ای از موسسه مطالعاتی و تحقیقاتی آفران - آفریقا و ایران
http://www.afran.ir

نشانی این صفحه :
http://www.afran.ir/modules/news/article.php?storyid=23402