سیرالئون و دریافت کمک اقتصادی 15میلیون دلاری

تاریخ ۰۶ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۲:۳۰ | عنوان: سيرالئون



فری تاوون: وزیر اقتصاد و دارایی سیرالئون سامورا کامرا و مشاور رئیس جمهور زینب البکری از گروه afdb  قراردادی برای دریافت کمک اهدایی 15 میلیونی برای اصلاحات اقتصادی کشور را در جلسه سالانه موسسه  در داکار سنگال را امضا ء کردند. هدف از اهدای ان بسته حمایتی با برچسب egrp بهبود اقتصادی
دولت و ایجاد بازدهی و شفافیت  در بهره برداری در استفاده از منابع ملی استفاده شده در استراتژی دوم کاهش فقر در کشور است .
اعطای تسهیلات طراحی شده برای مسائل مالی و بودجه کل و برنامه اصلاحی مدیریت مالی کشور که تقسیم به دو بخش در سال 2009 و2010 میباشد از جمله برنامه های در دست اقدام کشور است . 
 و همچنین    کاهش فقر و ایجاد ثبات استراتژیک در کشور برای پیوستن به بانک جهانی  و در یک صف قرار قرار گرفتن
 تحت نظارت دستور عمل های بانک جهانی.
مشاور رئیس جمهور به دنبال عقد قرارداد  مربوطه به تلاشهای مستمر دولت  در رویایی با بحران های  ایجاد شده در فضای اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت ما  پیشرفت اقتصادی شاخص  در کشور و تلاش های پیگیر و ایجاد تسهیلات کلیدی در ایجاد ثبات سیاسی  را تصدیق میکنیم .

 همچنین بانک جهانی پیشنهادات خود را به دولت  برای اجرای  برنامه هایش در مقابله با وضعیت های موجود و قرار گرفتن در شرایط مناسب اقتصادی و کاهش بحران های  ایجاد شده سوخت  و غذا در سال 2008 را ارا رئه کرد .مشاور رئیس جمهور  نیز گفت انتظار اصلی گروه بانک جهانی  از اعطای بودجه موسسه  حمایت از کشور  و نگاه به برنامه های اتی کشور است .


نوشته‌ای از موسسه مطالعاتی و تحقیقاتی آفران - آفریقا و ایران
http://www.afran.ir

نشانی این صفحه :
http://www.afran.ir/modules/news/article.php?storyid=2188