جبهه عمل اسلامی اردن در مقابل سفارت مصر در امان تحصن برگزار می کند

تاریخ ۰۶ خرداد ۱۳۸۸ - ۰۶:۲۰ | عنوان: مصر



امان - دبیرکل جبهه عمل اسلامی اردن اعلام کرد : این حزب قصد دارد بعداز ظهر پنجشنبه به منظور محکومیت محاصره غزه و بستن گذرگاه رفح ، در مقابل سفارت مصر در امان تحصن کند. به گزارش ایرنا از امان ، زکی بنی ارشید روز سه شنبه افزود: نامه ای به سعد المناصیر استاندار امان فرستاده و از وی خواسته است تا نسبت به برگزاری این فعالیت مردمی در روز پنجشنبه موافقت کند.
وی تاکید کرد : با این تحصن ، ما صدای اعتراض و محکومیت خود را به مقامات مصری در بستن گذرگاه رفح و محاصره تحمیلی علیه مردم غزه ، می رسانیم .
دبیرکل جبهه عمل اسلامی اردن گفت : همچنین این حزب عصر روز جمعه نیز تحصنی مردمی برای دفاع از اردن و رد طمع های رژیم صهیونیستی علیه آن ، در محوطه باشگاه الیرموک در منطقه النزهه واقع در شهر امان برگزار خواهد بود.
این در حالی است که کمیسیون امور خارجه و امنیت در پارلمان رژیم صهیونیستی بزودی طرح پیشنهادی ارییه الداد عضو این کمیسیون مبنی بر قرار دادن اردن به عنوان کشوری جایگزین برای فلسطینی ها را رسیدگی خواهد کرد.
الداد گفت که این پیشنهاد را مطرح کرده است تا امنیت رژیم صهیونیستی حفظ شده و خواسته جامعه بین المللی مبنی بر دادن کشوری به فلسطینی ها ، تحقق یابد.
خبر فارسي


نوشته‌ای از موسسه مطالعاتی و تحقیقاتی آفران - آفریقا و ایران
http://www.afran.ir

نشانی این صفحه :
http://www.afran.ir/modules/news/article.php?storyid=2160