بازديد رهبر شيعيان كومور از دفتر تبليغات اسلامی حوزه علميه قم

تاریخ ۰۸ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۲۲:۱۸ | عنوان: كومور


شيخ محمود عبدالله ابراهيم رهبر شيعيان كومور با حجت‌الاسلام والمسلمين «سعيد روستا آزاد» سرپرست اداره‌كل روابط عمومی و امور بين‌الملل دفتر تبليغات اسلامی حوزه علميه قم ديدار و گفت‌وگو كرد.
به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) در قم، در اين ديدار حجت‌الاسلام والمسلمين «روستا آزاد» با اشاره به فعاليت‌های دفتر تبليغات اسلامی در عرصه‌های مختلف تبليغی، پژوهشی و آموزشی گفت: فعاليت‌های اين دفتر بيشتر در داخل كشور است اما آمادگی داريم تا حد ممكن از نظر فرهنگی در خدمت شيعيان كومور باشيم.

شيخ محمود عبدالله ابراهيم رهبر شيعيان كومور نيز در اين ديدار با ارائه گزارشی از وضعيت شيعيان كومور گفت: در سال 2006 ميلادی كه شروع به تبليغ مذهب تشيع كرديم حتی يك نفر هم در اين كشور شيعه نبود اما در حال حاضر بيش از 100 نفر به مذهب تشيع روی آورده‌اند.

وی در پايان خاطرنشان كرد: امروز كومور نيازمند تبليغ بيشتر است و ما از دفتر تبليغات اسلامی انتظار داريم با اقلام فرهنگی و آثار اسلامی ما را در اين زمينه ياری كند.

يادآور می‌شود شيخ محمود عبدالله ابراهيم از فارغ‌التحصيلان مدارس وهابی در عربستان و كويت بوده كه در سال 2004 ميلادی رسما تشيع خود را اعلام كرده و به‌عنوان مبلغ شيعه فعاليت‌های زيادی داشته است.

اين نشست به همت اداره بين‌الملل اداره‌كل روابط عمومی و امور بين‌الملل دفتر تبليغات اسلامی برگزار شد.



نوشته‌ای از موسسه مطالعاتی و تحقیقاتی آفران - آفریقا و ایران
http://www.afran.ir

نشانی این صفحه :
http://www.afran.ir/modules/news/article.php?storyid=18883