پایان مرحله شناسایی افراد در ساحل عاج به منظور انتخابات

تاریخ ۲۷ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۰۶:۱۰ | عنوان: ساحل عاج



کمیسیون انتخاباتی مستقل اعلام کرد آخرینمرحله شناسایی افراد برای انتخابات اخیر در ساحل عاج همانطور که قبلا پیش بینی شده بود در روز یکشنبه 10 می به پایان رسید.
آخرین مرحله شناسایی افراد از طریق سرشماری مجدد آرا در آخرین انتخابات برگزار شده  ، 25 آوریل و در زمان به قدرت رسیدن آبیدجان بوده است .. بنابراین گزارش اجرای آخرین مرحله شناسایی افراد برای انتخابات بسیار موفقیت آمیز بوده است و طی آن بیش از 25 هزار نفر برای انتخابات ثبت نام کرده اند.
کمیسیون انتخاباتی مستقل در ساحل عاج از تمام اصناف مختلف در ساحل عاج خواست تا برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات در این دوره از انتخابات ساحل عاج شرکت کنند.
کمیسیون انتخاباتی مستقل ساحل عاج اعلام کرد آمار دقیق تعدادافرادی که در انتخابات شرکت خواهند کرد بعد از اعلام نتایج انتخاباتی اعلام خواهد شد .
از میان افرادی که تا به امروز شناسایی شده اند افراد سالخورده ، زنان باردار و کسانی که صلاحیت رای دادن ندارند نیز وجود دارند.
همچنین این کمیسیون از کمیسیون های محلی و تمام نیرو ها و بخشهایی که در بهتر شدن روند مسیر انتخاباتی تلاش کرده اند قدردانی کرد و اعلام کرد در روزهای آتی که تاریخ آن بعدا اعلام می شود محلهایی جهت رای ریزی مشخص می شود.
2009/05/15


نوشته‌ای از موسسه مطالعاتی و تحقیقاتی آفران - آفریقا و ایران
http://www.afran.ir

نشانی این صفحه :
http://www.afran.ir/modules/news/article.php?storyid=1675