همايش «جوانان و آينده؛ مشكلات امروز و راهكارهای سازنده» در تونس برگزار می‌شود

تاریخ ۲۳ دی ۱۳۸۸ - ۲۱:۳۵ | عنوان: تونس


همايش «جوانان و آينده» مشكلات امروز و راهكارهای سازنده» به همت سازمان آموزش، علوم و فرهنگ اسلامی(آيسسكو) و با همكاری «دبيرخانه عمومی اتحاديه مغرب عربی»(UMA) و سازمان آموزش، علوم و فرهنگ عربی(آلسكو)، 24 تا 26 دی در تونس برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از ISESCO، اين همايش با نظارت «زين‌العابدين بن علی» رئيس‌جمهور تونس به مناسبت بزرگداشت سال جهانی جوانان و با هدف ارتقای فعاليت‌های مربوط به جوانان در كشورهای اسلامی برگزار خواهد شد.

بررسی مشكلات جوانان مسلمان و يافتن راهكارهايی كارآمد برای جذب جوانان و استفاده از نيروهای با استعداد در امور مختلف كشور از ديگر محورهای مهم اين همايش عنوان شده است.

همچنين شركت‌كنندگان در اين همايش در رابطه با «مشكلات جوانان در جامعه كنونی»، «روش‌های ايجاد ارتباط با جوانان»، «راه‌های كاهش تنش‌های موجود بين جوانان كشورهای مختلف» و «جوانان و حفظ ارزش‌های جامعه» بحث و گفت‌وگو خواهند كرد.

در اين همايش نمايندگانی از سازما‌ن‌های عربی ـ اسلامی، سازمان ملل متحد، سازما‌ن‌های بين‌المللی كه در امور جوانان فعاليت می‌كنند و نيز كارشناسان بين‌المللی حضور خواهند داشت.



نوشته‌ای از موسسه مطالعاتی و تحقیقاتی آفران - آفریقا و ایران
http://www.afran.ir

نشانی این صفحه :
http://www.afran.ir/modules/news/article.php?storyid=13454