ممانعت رژیم صهیونیستی از سفر رئیس دستگاه اطلاعات مصر به غزه

تاریخ ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۲ | عنوان: مصر


سفر رئیس دستگاه اطلاعات مصر به نوار غزه به دلیل مخالفت رژیم صهیونیستی، لغو شد.


کانال ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که «عباس کامل» رئیس دستگاه اطلاعات مصر به دلیل مخالفت این رژیم با سفر وی به غزه، این سفر خود را لغو کرد.

کامل همچنین سفرش به کرانه باختری و فلسطین اشغالی را هم لغو کرد.

خبرگزاری آناتولی با اعلام این خبر افزود که عباس کامل قرار بود روز پنجشنبه از طریق گذرگاه بیت حانون «ایرز» واقع در شمال نوار غزه وارد این منطقه شده و درباره پاره‌ای از پرونده‌ها گفت‌وگو کند اما این سفر وی به تعویق افتاد.

روز پنجشنبه (دیروز) یک هیأت امنیتی مصر از طریق گذرگاه بیت حانون وارد غزه شد و با «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس دیدار و درباره پرونده‌های فلسطینی از جمله آتش‌بس در غزه گفت‌وگو کرد.

«خلیل الحیه» عضو دفتر سیاسی حماس در این باره گفت که هیأت مصری در دیدار با رهبران این جنبش تأکید کرد که سفر رئیس دستگاه اطلاعات مصر به غزه به دلایل فنی و مشغله کاری وی به تعویق افتاده است.

سفر هیأت مصری به غزه در حالی است که دو روز پیش جنگنده‌های رژیم صهیونیستی برخی اهداف مقاومت در غزه را بمباران کرده و یک موشک نیز به یک خانه در شهر بئرالسبع شلیک کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی چهارشنبه گذشته اعلام کرد که حدود ۲۰ هدف در نوار غزه را بمباران کرده‌اند که در نتیجه آن یک فلسطینی شهید و سه نفر دیگر نیز زخمی شدند.





نوشته‌ای از موسسه مطالعاتی و تحقیقاتی آفران - آفریقا و ایران
http://www.afran.ir

نشانی این صفحه :
http://www.afran.ir/modules/news/article.php?storyid=105998