دادگاهی در تونس ورود تکواندوکاران رژیم صهیونیستی به این کشور را ممنوع کرد

تاریخ ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۱ | عنوان: تونس


دادگاه شهر تونس به دنبال اعتراض نهادهای این کشور به حضور تکواندوکاران رژیم صهیونیستی در مسابقات بین‌الملل تکواند در این کشور، رأی به ممنوعیت ورود این تکواندوکاران به تونس داد.


دادگاه شهر تونس رأی به ممنوعیت ورود ورزشکاران رژیم صهیونیستی به این کشور داد.

«سفیان السلیطی»، سخنگوی دادگاه شهر تونس، روز جمعه اظهار داشت، این دادگاه به دنبال شکایت «هیأت ملی حمایت از مقاومت عربی و مقابله با سیاست عادی‌سازی روابط [با اسرائیل] و صهیونیست‌ها» از فدراسیون تکواندو تونس به دلیل دعوت از تکواندوکاران رژیم صهیونیستی برای شرکت در مسابقات جام جهانی تکواندو در رده سنی جوانان، با ورود آن‌ها به تونس مخالفت کرد.

به گزارش «الخلیج الجدید»، السلیطی همچنین گفت که مضمون حکم دادگاه تونس که پنجشنبه صادر شد، دعوت از ورزشکاران صهیونیست به تونس برای شرکت در مسابقات این کشور را ممنوع اعلام کرده است.

قرار است در مسابقات جام جهانی تکواندو که از ۱۳ آوریل به میزبانی شهر «الحمامات» تونس برگزار خواهد شد، چهار تکواندوکار رژیم صهیونیستی شرکت کنند.

معترضان به حضور ورزشکاران اسرائیلی در تونس اعلام کرده‌اند که حضور این ورزشکاران در تونس می‌تواند مقدمه ای برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی باشد که فلسطین را اشغال کرده است.





نوشته‌ای از موسسه مطالعاتی و تحقیقاتی آفران - آفریقا و ایران
http://www.afran.ir

نشانی این صفحه :
http://www.afran.ir/modules/news/article.php?storyid=105058