سيدحسن نصرالله : کاش خشم مصر را در جنگ غزه مشاهده مي کرديم

تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۰۶:۴۰ | عنوان: مصر



" سيد حسن نصرالله " دبيرکل حزب الله لبنان با اشاره به سخن " حسني مبارک " رييس جمهوري مصر در باره " خشم مصر"، گفت: اي کاش اين خشم مصر را در جنگ رژيم اسراييل عليه غزه مشاهده مي کرديم.
به گزارش خبرگزاري آريا، دبيرکل حزب الله لبنان جمعه شب در سخناني در باره مساله مصر و آزادي 4 افسر ارشد ارتش لبنان که بطور مستقيم از شبکه خبري العالم پخش مي شد، تصريح کرد: نظام مصر بدون آنکه بداند با حمله به حزب الله خدمت بزرگي به مقاومت کرد.
سيد حسن نصرالله تاکيد کرد : نظام مصر با وارد کردن اتهاماتي عليه حزب الله و مقاومت هيچ دستاوردي بدست نياورده آورده است.
وي خاطرنشان کرد: به نظام مصر مي گوييم در صورت که بخواهد به اتهامات و حملات عليه حزب الله و مقاومت ادامه دهد، اين مساله به خود آنها مربوط است ولي اين اقدامات قطعا به سود آنها نخواهد بود.
دبيرکل حزب الله تاکيد کرد: ما با مصر وارد جنگ تبليغاتي و رسانه اي نشديم و آن چيزي که اکنون شاهد آن هستيم ، جنگ تبليغاتي يک جانبه مصر است.
سيد حسن نصرالله تاکيد کرد : حزب الله هيچ سازماني در مصر تشکيل نداده است و قصد چنين کاري را هم ندارد .
دبيرکل حزب الله ، درباره بحران بين حزب الله و دولت مصر يادآوري کرد : حدود سه هفته يا بيشتر از زمان آغاز اين بحران و زماني که دادستان مصر اتهامات و ادعاهايي را عليه يکي از برادران ما و گروهي ديگر از افراد مطرح کرد مي گذرد ، از آن زمان حملات تبليغاتي و سياسي بسيار گسترده اي آغاز شده است که همچنان ادامه دارد.
وي افزود ، در اين حملات ، نظام مصر از عالي ترين شخص اين نظام تا وزارتخانه هاي ذيربط و دستگاههاي امنيتي و رسانه ها مشارکت دارند و عده اي ديگر نيز از ديگر کشورهاي عربي به اين حملات کمک کردند .
سيد حسن نصرالله خاطرنشان کرد ، در آن زمان من به روشني درباره اين مساله صحبت کردم و وارد رويارويي رسانه اي و سياسي با نظام مصر نشديم و طرفي در اين رويارويي نبوده ايم اما آنچه در چند هفته اخير شاهد آن بوديم و همچنان نيز شاهد هستيم، جنگ رسانه اي و سياسي و تبليغاتي يکجانبه است که بايد بگويم اگر ادعاهايي که از آن حرف مي زنند واقعي بود و کلا اگر اين پرونده واقعي بود، نياز به اين حملات رسانه اي و تبليغاتي نداشتند.


نوشته‌ای از موسسه مطالعاتی و تحقیقاتی آفران - آفریقا و ایران
http://www.afran.ir

نشانی این صفحه :
http://www.afran.ir/modules/news/article.php?storyid=1026