اقدام غیراخلاقی حافظان صلح سازمان ملل ضد دختران خردسال آفریقای مرکزی

تاریخ ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹ | عنوان: آفريقاي مركزي


سازمان ملل ضمن اعلام خبر اقدام غیراخلاقی چند تن از نیروهای حافظ صلح ضد ۴ دختر خردسال در جمهوری آفریقای مرکزی، از سه کشور که نیروهایشان در این کشور آفریقایی مستقر هستند، خواسته در این باره تحقیق کنند.


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سازمان ملل می‌گوید که چند تن از نیروهای حافظ صلح در جمهوری آفریقای مرکزی به 4 دختر خردسال در این کشور تجاوز کردند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جمهوری آفریقای مرکزی با اتهامات جدیدی درباره سوءاستفاده جنسی علیه ۴ دختر خردسال مواجه شده‌اند.

سازمان ملل روز سه شنبه اعلام کرد که سه کشور را در جریان گزارشها و ادعاهای جدید مبنی بر سوءاستفاده جنسی از ۴ دختر در آفریقای مرکزی قرار داده و از آنها خواسته در این باره تحقیق کنند.

سازمان ملل اشاره‌ای به نام این سه کشور نکرده و همچنین نگفته چه تعداد نیروی حافظ صلح متهم به این رسوایی اخلاقی هستند اما برخی منابع می‌گویند آنها از گابون، مصر و مغرب بوده‌اند.

این اتهام‌های جدید در حالی مطرح شده که پیش از این موارد دیگری هم از اقدام‌های غیراخلاقی حافظان صلح سازمان ملل در جمهوری آفریقای مرکزی مخابره شده بود به نحوی که تاکنون ۲۶ مورد سوءاستفاده و اقدام غیراخلاقی نیروهای حافظان صلح ثبت و مخابره شده است.





نوشته‌ای از موسسه مطالعاتی و تحقیقاتی آفران - آفریقا و ایران
http://www.afran.ir

نشانی این صفحه :
http://www.afran.ir/modules/news/article.php?storyid=102489